2016-01-06

Mix staroci

Dawno nic nie tworzyłam  o3o
Photoshop odmówił mi posłuszeństwa i nie potrafiłam go naprawić. Siedział tam i siedział, nic nie mogłam z tym zrobić, a rozwiązanie okazało się banalnie proste- jak zwykle po prostu ściągnęłam zepsutą czcionkę aka font, co skutkowało crashem PSa. Pięknie.

Wrzucam moje dawno temu zrobione sygnatury. Od tamtej pory nie brałam się za zamówienia z prostego powodu- braku czasu. Niektóre z nich wywołują żałość w moim sercu, ale inne dalej mi się podobają ^^ Wszystkie zostały stworzone na czyjeś prośby, dlatego proszę o nieużywanie ich.
Oczywiście wszelkie próby modyfikacji, kopiowanie i cała reszta zabronione, nawet jeżeli nie ma na nich podpisów.


.najwieksze szczescie to isc. by bezimienna-grafika
















21 komentarzy:

  1. Nagłówek miał być na cały ekran. Niestety nie u każdego wyświetla się tak samo. Poza tym nie jestem ani grafikiem ani informatykiem, więc wszystko robię na chłopski rozum ._.
    A jeśli chodzi o pasek z linkami chowający się pod postami to niestety internety nie pomogły mi w rozwiącaniu tego problemu... A usunąć go nie usunę, bo chcę żeby tam był. Tylko no. Fajnie by było jakby się nie chował xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobienie uniwersalnego nagłówka to już spory problem, ale problem z navbarem da się rozwiązać.
      Trzeba wejść w arkusz css
      http://namae-poradnik.blogspot.com/p/gdzie-znalezc-arkusz-css.html
      I myślę, że jak wkleisz ten kod to sprawa powinna się rozwiązać o3o

      #Navbar1 {
      filter:alpha(opacity=100);
      opacity: 1.0;
      -moz-opacity: 1.0;}
      #Navbar1:hover {
      filter:alpha(opacity=100);
      opacity: 1.0;
      -moz-opacity: 1.0;}

      Jeżeli pasek będzie nachodził na bloga, to można samego bloga przesunąć w dół:
      .content {margin-top: 5px}
      Wartość 5 można zmieniać, może być tez minusowa ( np margin-top: -5px)- trzeba to już dostosować samemu o3o

      Usuń
    2. Mnie to również denerwuje, Zainwestowałąbym w Disqusa ale nie lubię tej stronki xD
      Następnym razem odpowiedz u siebie, po prostu będę zerkać na Twojego bloga ;)
      No więc wkleiłam ten kod i nic on nie zmienił (nawet jak usunęłam inny kod dotyczący navbara). Ja w tych kodach mam pewnie niezły rozpiernicz, najchętnij bym kogoś wrobiła w ogarnięcie mojego szablonu ale znajomi potrafią tyle co ja a znowu szabloniarnie robią zazwyczaj takie... standardowe blogowe szablony. A ja bym chciała właśnie taką pseudo-imitację prawdziwej strony ^^"
      Ta, wiem. NIe miałąm czego wymyśleć :D

      Usuń
    3. To może tak:

      #Navbar1 {
      filter:alpha(opacity=100)!important;
      opacity: 1.0!important;
      -moz-opacity: 1.0!important;}
      #Navbar1:hover {
      filter:alpha(opacity=100)!important;
      opacity: 1.0!important;
      -moz-opacity: 1.0;!important}

      Important często rozwiązuje wszystkie problemy xD Ewentualnie twój navbar jakimś cudem został inaczej oznaczony niż #Navbar1. Może #Navbar2. Ewentualnie .navbar ;o

      Ogólnie z bloga ciężko jest zrobić imitację typowej strony, bo jak wiadomo- blog to blog, ma swój typowy układ i chyba łatwiej jest zrobić stronę od podstaw niż z samego bloga xD

      Usuń
    4. Kolega chciał mi stronę zrobić ale nie wiedział jak zrobić samo dodawanie postów xD
      Zaraz sprawdzę czy to działa ^^

      Usuń
    5. Ugh, chyba jestem po prostu skazana na porażkę. Nic nie działa, żadna kombinacja kodów do tego.
      Chyba będę musiała się poddać i zrobić normalny, blogowy szablon ._.

      Usuń
    6. ;o Blogger raczej nic nie zmieniał bo na moich blogach działa idealnie. Chyba na prawdę musi być tam namieszane... No cóż, życzę powodzenia w "sprzątaniu" xD

      Usuń
    7. A wez, zrobie najprostrzy szablon z możliwych (czyli taki jak tutaj) i pójdę płakać w kącie xD

      Usuń
    8. Proste szablony są najśliczniejsze! xD Żadnych kolumn, żadnych przeszkadzaczy, czysty tekst!

      Usuń
    9. Ale... ale... moja wizja Q.Q

      Usuń
    10. No mi udało się zrobić szablon taki jaki chciałam :c Nawet nagłówek się zmienia! xD

      Usuń
    11. Zauważyłam! Włąśnie się zastanawiałam jak to zrobiłaś *-*

      Usuń
    12. Szczerze mówiąc, to nie jest nagłówek tylko ten widget html/javascript o3o
      Niestety nie bardzo umiem javascript, dlatego posługiwałam się różnymi tutorialami z internetu i zrobiło się to:

      http://notepad.cc/share/Psn512nMtU (mam nadzieję, że link działa. Nie moge używać kodów w komentarzy ;o)

      Jedyne co musiałam zrobić to stworzenie kilku tych samych grafik z inną postacią.

      Niestety nie powiem skąd go wytrzasnęłam, ale kod nie został w 100% napisany przeze mnie- od razu powiem.
      Wcześniej siłą musiałam usunąć standardowy nagłówek. Nie rozumiem czemu blogger nie pozwala na jego usunięcie normalnym sposobem... ,-,

      Usuń
    13. Dlatego lubiłam czasy blogów na Onecie. Wszystko się tam dało zrobić na chłopaki rozum, nagłówek dawał się łatwo usunąć, cud miód i orzeszek~

      Usuń
    14. Dla mnie Onet taka kicha trochę była, bo nie dało się go tak na prawdę edytować kodami a jedynie tym, co nam oferował :D Ale jednak tęsknię za Onetem. Tam było wszystko, a przede wszystkim moje ulubione blogi o byciu emo.

      Usuń
    15. I blogi z opowiadaniami tam były świetne :D
      A teraz nawet nie pamiętam nazw tych najlepszych... ;-;

      Usuń
    16. Jak Onet przymusowo zmienił wygląd, to prawie nic tam nie zostało ;o Nie rozumiem do tej pory czemu nam to zrobił xD

      Usuń
    17. Jest jedna rzecz za która najbardziej tęsknie. Można było dać etykiety do osobnego postu i wrzucić link do niego do... linków a na blogspocie tak się nie da Q.Q

      Usuń
    18. Też nie rozumiem. Może chciał się 'zmienić na lepsze' albo zbiedniał i musiał nawiązać współprace...?

      Usuń
    19. Cholera wie, całkiem sporo ludzi tam blogowało :/

      Usuń

Przed dodaniem komentarza, pomyśl nad tym co piszesz! c: